Sunday, April 4, 2010

Lagu utk Aisy.

This song aku reka sendiri for Aisy. x karang2 pun. spontan jer. ms kecik2 dulu biler nyanyikan utk dia for sure dia tido. nangis pun bleh berhenti biler dgr lagu dia. smpi skang still lg nyanyi utk dia bila nk tido. special for Aisy jer. klu next nyer kena reka lagu lain plak. .. This song dedicated for my Aisy:
Aisy pandai, Aisy baik,
Aisy cantik, Aisy comel,

Aisy kuat, Aisy bijak,
Sayang Aisy Sayang Aisy.......


Ayat mmg simple tp biler hari2 nyanyikan utk dia sm mcm aku doakan utk Aisy. Masa nk tidokan dia x taulah berapa kali ulang2 lagu tu smpi dia tido..


4 comments:

  1. salam perkenalan..1st time bc your blog..kebetulan nama anak saya pun Aisy..lagu yang awak nyanyi tu sama macam saya nyanyi untuk Aisy saya gak..kebetulan..

    ReplyDelete
  2. selamat berkenalan...
    hahaha..nm anak kita samalah...akcelky Aisy tuk boy kan? tp sy smbngkan nm tu jd nm girl..
    bdk nm aisy ni mmg lasak sgt. walker bby kita samalah..
    muka pun lebih kurang ..hehehh...mata bulllat.

    ReplyDelete
  3. hahaha..ye ke?betul2 byk persamaan..agaknya sebab nm mereka Aisy so mummy diorg pn nk citarasa yg sm kot..tp Aisy awak nk pkai aksesori kat kpl,my baby?oh no..semuanya tak nak

    ReplyDelete
  4. hahhaha..ala wak..x smpi 10 saat dia tarik headband tuh..ms baby dia pki jugaklah..dh besar ni langsung x mau..

    ReplyDelete