Saturday, August 7, 2010

tahniah to lylie & amalia

today aku dpt tau 2 citer paling best ttg kwn aku..dua2 pasal kerje.aku bangga ngan aper yg diorng dpt skrng..jeles pun ader.tp no no no no...jgn slh phm yer kawan kawan ku..aku just jeles positif jer kat korang..so pas ni aku akn work hard lg...

lylie:

tahniah coz dpt offer tuk naik pangkat..jawatan makin up gaji dh tentulah up up up...good luck ms interview or exam nti yer..aku tau ko boleh wat....alhamdulillah..

amalia:
akhirnyer terbang juga dia dr sangkar timah ....now dia bleh terbang dgn bebasnyer..dpt jadik lecturer plak tu..sungguh bagus..ajar ank murid yg elok2 yer pn amalia...




congrates to both of you...i still waiting my turn ....

1 comment:

  1. la ryn...malu la...jgn la mention...rahsia kerajaan mesia tue...huhu...ti giliran ko plk ek....

    ReplyDelete