Wednesday, October 6, 2010

ngantuk/pasar 13/bj bby

Nape lately ni, asyik mengantuk n panas jer? Langsung x bleh concentrate kat job ni….maybe dpt job boring & idea x mari..lg lah bertambah kemengantukkan aku nih.. nk elak dr ter’zzzzzzzzzzzzzzzzzz’’ tu yg nk menulis blog jap nih..smlm ader org tu memerli aku apsal lama x update blog..(anda tau siapa anda hahaahha)..skang ni aku update..

Kesinambungan entry bff aku lylie, http://lylieiqmal.blogspot.com/2010/10/pasar-car-boot-seksyen-13murah-giler.html

Mmg kat sini jual dgn murahnye baju2 bby. Sape yg dah tau msti dh berlambak bj anak2 dorang kn.. mcm aku ni br nk berjinak2 membeli bj Aisy kat situ..once a month mst gi sana nk tgk bj2 baru..sama jer mcm beli kat online ..tp lg murah n ader peluang tgk kualiti kain tu..bukan nk meng’kondem’ penjual penjual online. Aku sndiri pun prnh wat jualn online & beli baju Aisy ni tp halfway shj.. itu pun sblm aku jmp bj2 branded bby ni kat pasar 13 tuh. Tp klu ke sana kena thn panas sikitlah..pasarkan..tp kejap jer..2 jam dh abis round dah..better gi pagi x panas sgt. Klu bwk bby x der lah bdk2 tu mengamuk n komplen panaskan…mcm Aisy slalu ckp..’hot..hot…hot…
Average hrg baju frm RM1 – RM40…so ape lagi.. gi lah serbu pasar 13, shah alam.
hr ahad je tau....

No comments:

Post a Comment