Tuesday, August 23, 2011

28th!

28! ye aku skrng sudah hampir ke 30..tp alhamdulillah masih diberi ruang untuk bernafas di bumi Allah ini. syukur juga masih dipanjangkan umur untuk hdup bersama org-org yg aku sayang.
ulangtahun kali ni mcm x der rasa apa. date 23 ogos pun aku mcm x ambil kisah. x pikir pun hari apa tarikh tu. x ada mintak yg bukan-bukan a.k.a mengada-ngada kat hubby. yang aku tau till today aku dan suami dilimpahi dgn rezki yg banyak dan kesihatan yg bagus sekali. syukur. semakin hari semakin dipermudah kan urusan kami. berbanding dgn tahun lepas .....

oops

x mo ungkit cerita2 lama yg x menggembirakan langung. anggap shj mcm angin lalu.

semalam hubby kerja petang. dia balik selalunya pukul 12 lebih baru sampai rumah. tp semalam before 12 dia dh sampai. masuk2 bilik jer x der apa yg surprise dr hubby. ok ok ..nk terkejut terkejut apa lagi kan? dh tua...lepas hubby mandi terus dia angkat aisy suruh teman dia makan. aku pun bolehlah start beradu kan? baru jer lelap dgr " ten ten teng ......" suara 2 makhluk bunciitss yg paling aku sayang bawak cake masuk bilik..huhuuuu suka..

tp x rasa macam birthday sbb cake tu x ada lilin ..cake tu pun hubby bwk dr kedai dia..hahah. oklah kan..yg penting dia ada effort nk wat sumthing tepat jam 12 malam tu ..birthday present dh dpt awal2 dah..tu pun aku yg 'pau' hubby. ahhaha. dia mmg x reti nk beli hadiah aku. takut salah . dh lah salah kena marah plak tu.. paling selamat aku mintak sendiri apa yg aku nak. setiap tahun aku akan bertukar purse. bukan saje saje tukar ek. mmg cukup setahun jer dia dh koyak -koyak. mmg dh lama cakap ngn hubby pun nk purse. dia pun ok.

dari Vincci ke Liz Claiborn ke GUESS balik ke Vincci and for this year aku mintak Charles & Keith. price ok. sama jer harga cam kat Vincci. below 100. murah kan? . masa gi cari purse tu kat The Curve ternampak plak handbag2 C&K ni mmg super lawa2...aduiiii..tergoda iman aku di bulan puasa ni. disebabkan harga dia nak cecah 2 rat. so lupakan dulu yer..tp bukan tuk selama-lamanya hahahaa..tunggu aku yer. tp pelik napa C&K x der sale ek? aku rasa byk kedai tgh wat sale..

Thanks tu kawan2 yg wish kat FB...wah masa ni lah inbox ko berderup-derup email masuk. sumer wish birthday. kat opis ni jer x havoc mcm FB aku.. 2 3 org jer tau. moga korang juga dilimpahi dgn rezeki yg banyak dan berduyun-duyun.

To my boss, semalam lg dia dh kasi present. mmg advance...thanks Kak Siti.

Wish untuk diri sendiri ;

  • dipermudahkan segala urusan
  • semoga sihat tubuh badan, dijauhkan sebarang penyakit
  • dilimpahi rezeki yg banyak
  • berharap untuk pregnant lagi
  • hidup bahagia dan dilimpahi kasih sayang dari org yg aku sayang.
Aminnnn.....




hadiah dr hubby


hadiah dr boss


aisy to mommy


mommy to aisy

papa to mommy

No comments:

Post a Comment