Monday, May 14, 2012

Terima Kasih Sayang

For Mother's Day tahun ni hubby belikan present yang memang aku tak pernah fikir pun nak mintak kat dia atau dia boleh terlintas nak belikan aku alat makeup Miss Rose. Hubby tak nak bagi tau pun kat mana dia beli. Aku pun tak tau nak beli kat mana benda ni sebab aku tak pakai eyeshadow..Tapi hubby dah belikan so kenalah pakaikan. Untuk Mother's Day aku tak mengharapkan hadiah yang grand, beratus-ratus ringgit. Tak perlu rasanya. Cukup sekadar ucapan dan slice of cake or chocolate bar sudah cukup...sangat touching bila hubby belikan present tu. before ni dia orang yang tak pandai beli hadiah untuk aku. But now, hubby sudah advance...By suka lah yang....
Father's Day next month kan? dah start kena pikir ni nak beli apa untuk hubby plak...









Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment